IEȘIRE DURĂ. Primarul, despre call center-ul Electrica: „Este foarte ușor să-și odihnească fundurile, în loc să răspundă la telefon. Oamenii nu sunau ca să vadă ce face operatoarea, ci aveau o problemă reală, au copii mici, bunici”
Critici nenumărate la adresa call center-ului Electrica după episodul codului roșu de viscol care a lăsat zeci de mii de brăileni fără curent electric. Sute de persoane au reclamat pe rețelele de socializare faptul că nimeni nu a răspuns în acele zile la numărul de telefon pentru sesizarea deranjamentelor în alimentarea cu energie electrică.
Recent, în cadrul unei conferințe de presă, și primarul Marian Dragomir a avut o ieșire dură la adresa call center-ului Electrica, precizând că „pentru acele doamne este foarte ușor să-și odihnească fundurile, în loc să răspundă la telefon”.
Edilul a subliniat faptul că îi apreciază „foarte mult” pe angajații Electrica care s-au aflat pe teren în timpului codului roșu, însă „condamnă atitudinea unor doamne care lucrează la call center și care, ori de câte ori apare o problemă, își închid telefoanele”.
„Să știți că nu doar acum și-au închis telefoanele, ci de fiecare dată. Acum a fost cu atât mai mult pentru că pe lângă oamenii care lucrează în teren, pe viscol, este vorba de comunicare. Oamenii nu sunau la Electrica ca să vadă ce face operatoarea sau pentru că n-aveau cu cine vorbi acasă. Oamenii sunau la Electrica pentru că aveau o problemă reală, au copii mici și nu funcționa centrala sau au bunici care nu aveau căldură. (…) Și-ar fi dorit acei oameni să afle de la Electrica că sunt echipe, unde lucrează echipele, cât va mai dura, că dura o oră, că dura patru ore, că dura o zi întreagă, măcar știau și-și luau măsuri și se mutau la rude sau sunau un prieten. Doamnele de la Electrica și-au închis telefoanele și nu răspundeau”, a declarat Marian Dragomir.
În același timp, primarul a dat exemplul unei alte situații care privește call center-ul Electrica, și anume faptul că operatorii, atunci când se reclamă o problemă legată de iluminatul stradal, ii îndeamnă pe cetățeni să sune la Primărie.
„Tot acele doamne, când nu este iluminat pe o stradă și sună oamenii să reclame, le spun să sune la Primărie. Pentru că acele doamne de la call center nu știu nici la ora actuală că rețeaua de iluminat public și stâlpii aparțin Electrica, nu Primăriei. Dar pentru Electrica și pentru acele doamne de la call center este foarte ușor să arunce motanul și să-și odihnească fudurile pe scaun, în loc să răspundă la telefon și să spună oamenilor cât mai durează până când va veni energia electrică și la ei acasă”, a conchis sursa citată.