stiri Braila – debraila.ro

REȚETA pentru a face afaceri cu statul: „Nopți nedormite și nu un program fix ca orice om” | Străchinescu, bucureșteanul care vrea să fie senator de Brăila, explică contractele din bani publici

Bucureșteanul Marian Străchinescu (foto), fost jucător profesionist de poker, afacerist din domeniul publicității și cel care, la alegerile parlamentare din 1 decembrie, deschide lista PNL Brăila pentru Senat, a vorbit public despre cum a reușit să obțină numeroase contracte din bani publici.

Străchinescu afirmă că „achizițiile publice implică muncă intensă și nopți nedormite”, dar și „nervi consumați”.

„Ca să poți să câștigi achiziții publice, să lucrezi cu statul, înseamnă nopți nedormite și nu un program fix ca orice om, să vii la 7 și să pleci acasă la ora 15. Înseamnă, poate trei zile înaintea unei licitații, muncă asiduă până la 5 dimineața. Asta înseamnă nervi consumați și, în final, uzură”, a explicat candidatul de pe lista PNL Brăila. 

Parașutat politic de la București la Brăila pentru a ajunge senator, fostul jucator profesionist de poker candidează la parlamentare în tandem cu deputatul Alexandru Popa (foto centru), liderul liberalilor brăileni și locul 1 pe lista pentru Camera Deputaților. De altfel, într-o declarație publică, Străchinescu a motivat candidatura la Brăila de faptul că Popa „îi este prieten și i-a întins o mână”.

Afacerile lui Străchinescu:

BANII PUBLICI

Agenția de publicitate unde Marian Străchinescu este patron si director general – Best Advertising Worldwide – vinde spațiul publicitar al Societății Române de Radiodifuziune (n.r. Radio România Actualități), dar oferă și consultanță în achiziții publice, printre clienții din portofliu aflându-se numeroase instituții publice, precum Ministerul Finanțelor Publice, Consiliul Județean Suceava, Ministerul Turismului sau Agenția Domeniilor Statului.

Totodată, potrivit Europa Liberă, agenția candidatului la parlamentare „adoptat” de PNL Brăila este subcontractor la un contract de peste 2 milioane de euro scos la licitație de Consiliul Superior al Magistraturii. Mai exact, o campanie de informare publică „Oameni pentru justiție. Justiție pentru oameni”, derulată în cursul anului 2023.

O altă firmă a lui Străchinescu, Best Advertising & Consult SRL, este subcontractor la un contract de 360.000 de euro din fonduri europene, semnat în februarie 2024 cu Autoritatea Electorală Permanentă„o campanie media de conștientizare privind aspectele de integritate, etică, anticorupție și anti-mită specifice proceselor electorale”.

Best Advertising Worldwide a lucrat, în ultimii ani, și la mai multe campanii ale Poliției Române privind siguranța rutieră.

De altfel, numele lui Strachinescu apare, încă de acum 15 ani, în strânsă legătură cu importante contracte din bani publici. De exemplu, în perioada în care Elena Udrea era ministrul Turismului, firma Best Advertising s-a ocupat de campania de promovare a României pe CNN – „România – land of choice”, dar și de campania „Turist în România”.

Șeful PNL Brăila: „Pokerul e un sport. Am impresia că este și la Olimpiadă!” | CONTEXT: un jucător profesionist de poker din București, locul 1 pe lista PNL Brăila pentru Senat

Comentarii