stiri Braila – debraila.ro

Pui la Jar si linia calda La Dorobanti livreaza mancare pentru personalul de la „Boli Infectioase” | „Faptele bune sunt molipsitoare, asa am gandit!”

Pandemia de COVID-19 si starea de urgenta au afectat enorm industria HORECA (hoteluri-restaurante-cafenele). Pentru angajatorii si angajatii din acest sector al economiei este o perioada foarte grea. Acolo unde a fost posibil, unii dintre antreprenori s-au adaptat noilor reguli: distantare sociale, livrare la domiciliu, masuri sporite de protectie a clientilor si a personalului etc..

Este si cazul localului „Pui la Jar” si liniei calde „La Dorobanti”, a caror activitate s-a axat, in principal, pe livrarea comenzilor la domiciliu sau la locul de munca al clientilor, pentru ca vremurile dificile pe care le traversam sa poata fi suportate mai usor.

Dar, pe langa aceste masuri de prevenire a raspandirii noului coronavirus, care trebuie respectate cu strictete, „Pui la Jar” si linia calda „La Dorobanti” s-au implicat si mai mult, la fel ca alte companii private, alegand sa fie alaturi de cei mai expusi dintre noi. Astfel, zilnic livreaza mancare personalului sectiei „Boli Infectioase” a Spitalului Judetean de Urgenta.

„Initiativa a fost a celor de la «Taboo Doner». Ei ne-au intrebat daca suntem de acord, iar noi am raspuns Da! fara sa stam pe ganduri. Faptul ca putem fi alaturi, in acest mod, de eroii nostri din linia intai ne ofera sentimente de bucurie si de speranta ca totul va fi bine. La inceput, am avut o oarecare reticenta de a face public acest lucru, dar apoi ne-am gandit ca poate prin puterea exemplului indemnam si pe altii sa se implice. Faptele bune sunt molipsitoare, asa am gandit”, a declarat administratorul „Pui la Jar”.

Antreprenorul a mai precizat ca, pe viitor, atentia va fi indreptata spre mai multe familii nevoiase din municipiu.

„Face parte din planul nostru pentru reducerea risipei alimentare, o problema mondiala care ne preocupa si ne vizeaza pe toti”, a adaugat sursa citata.

O alta linie pe care „Pui la Jar” a mers in aceasta perioada a fost cea a mesajelor motivationale de pe retelele de socializare. Zilnic, alaturi de meniu, postarile contineau si mesaje de incurajare, de speranta, de indemn la respectarea regulilor impuse de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19.

Comenzile sunt preluate la numarul de telefon: 0749.808.160

Pe 1 Mai, clientilor li s-a sugerat sa organizeze un picnic acasa. Multi au ascultat sfatul, intrucat au existat comenzi pentru platouri cu carne preparata pe gratar.

Un alt exemplu este cea mai recenta postare pe pagina de Facebook „Pui la Jar”: „AMR 9 zile! Se vor ridica unele restrictii, o veste foarte buna pe care o asteptam demult. Noi mai avem de asteptat un pic pana cand vom relua activitatea in restaurant, dar ne bucuram sincer pentru voi, ceilalți. Vom numara zilele alaturi de voi, ramanem #solidari”.

„Pui la Jar” si linia calda „La Dorobanti” isi asigura clientii ca preparatele sunt proaspete, bine gatite si gustoase. Meniul este stabilit zilnic, iar mancarea, de asemenea, preparata zilnic.

ARTICOL PUBLICITAR

Comentarii